Saturday, May 4, 2013

Fairytales Treasures' Giveaway

The Fairytales Treasure's talented doll artists are offering one of their BJD to celebrate the opening of their 1st preorders ! : http://lantreduchaminou.blogspot.fr/2013/05/giveaway.html#comment-form
Please participate and good luck to everyone :)

Les talentueuses artistes de Fairytales Treasures offrent une BJD pour célébrer l'ouverture de leurs premières préorders ! : http://lantreduchaminou.blogspot.fr/2013/05/giveaway.html#comment-form
Venez participer et tenter votre chance :)


3 comments:

Conni said...

Hello, Doriane,
I hope it goes well to you and your family!
Do you make no bears?
Best regards Conni

titile said...

Doriane je parlais de toi à l'instant sur le forum de la malle aux poupées, que je suis contente de te relire ici, comment vas tu?
Gros bisous!

Doriane said...

Hello Conni :)
I'm fine, thank you !
Unfortunately, I have kind of temporarly "lost" my envy of making bears. I don't know why but for the moment I feel like I don't want to make bears anymore. Maybe I will come back to it later :)

Bonjour Title :)
C'est gentil de ta part, je vais très bien.
Je sais que j'ai brillé par mon absence ces derniers temps, mais j'ai un peu perdu le goût de faire des ours pour le moment, et je ne sais pas pourquoi. J'espère y revenir bientôt. :)